TopLady Levering

LEVERINGSMETODER

Alle de produkter, vi tilbyder, har vi også på lager. Vi leverer med Bring, som dækker hele landet. Normalt leveres forsendelserne direkte til din bopæl. Hvis pakken er tykkere end 3 cm, får du en skriftlig meddelelse leveret i brevsprækken eller postkassen, eller alternativt en sms- eller e-mail advisering. Derefter kan du hente pakken på dit nærmeste posthus eller postudleveringssted. Når du henter en pakke eller et anbefalet brev på et postudleveringssted eller tager imod en leverance derhjemme, skal du kunne fremvise legitimation. Navnet på legitimationen skal stemme overens med navnet på modtageren og navnet på forsendelsen. Hvis du henter pakken for en anden person, skal du vise både din og modtagerens legitimation. Hvis det er et anbefalet brev, skal I derudover begge skrive under. Pakken ligger hos udleveringsstedet i to uger.

LEVERINGSTID

Leveringstiden er 2-4 arbejdsdage og beregnes fra den dag, bestillingen gennemføres, til du har modtaget varen hjemme hos dig selv, eller til den er leveret på et udleveringssted (total leveringstid). Vi har ikke ansvar for PostNords eventuelle leveringsforsinkelser. Ved en exceptionel høj efterspørgsel på vores varer kan leveringstiden blive forlænget; det er dog usædvanligt, at leveringstiden forlænges, og vi svarer hurtigt på spørgsmål vedrørende leveringer på kundeservice@toplady.dk. Hvis vi ikke kan levere inden for den aftalte tidsperiode, informeres du hurtigt om årsagen til forsinkelsen. På samme tid informeres du også om et nyt leveringstidspunkt, hvis det er muligt. Hvis vi ikke kan rette op på fejlen inden for et rimeligt tidsrum, og leveringstiden bliver væsentligt forlænget, har du ret til at ophæve købet. En bestilling kan annulleres, hvis vi modtager besked herom, inden varen er sendt. Vi sender hver dag kl. 12:00.